Sunday, August 5, 2018

Vivix Tonik Ajaib

 Di Malaysia kanser turut menjadi pembunuh nombor dua selepas penyakit jantung dengan kira-kira 25,000 kes baharu direkodkan setiap tahun.


Peningkatan itu disebabkan oleh faktor makanan, minuman dan udara yang disedut. Yang telah dicemari pelbagai jenis bahan kimia akibat daripada arus pembangunan.


Situasi itu menyebabkan tubuh dipenuhi toksin yang melemahkan sistem imunisasi bagi melawan penyakit secara semula jadi.


Apa itu kanser?

Kanser ialah sel yang terhasil secara tidak normal dalam badan seseorang. Satu kelompok sel kanser dipanggil tumor dan jika tidak dirawat ia boleh membesar dan merebak ke anggota badan yang lain.


Rawatan & Kos Rawatan

Kanser merupakan sejenis penyakit yang memerlukan kos yang tinggi bagi merawatnya, hal ini disebabkan oleh kebanyakkan dari ubat yang digunakan diimport dari luar negara.


 Kos Perkhidmatan

Tenaga pakar onkologi yang dibayar mengikut jam, kos penyediaan mesin perubatan seperti mesin Pengimbas CT (CT Scan) dan mesin terapi radio (Radiotherapy) selain kos pembedahan yang memerlukan sekurang-kurangnya 2 atau 3 orang doktor pakar bagi setiap pembedahan. Setiap rawatan memerlukan sekurang-kurangnya bermula dari RM12,000 sehingga mencecah RM400,000 dan jumlah ini boleh meningkat jika terdapat kombinasi rawatan sampingan yang lain.


Vivix 

– Membantu merencatkan pertumbuhan sel kanser dan memelihara sel yang normal, mempercepatkan proses penyembuhan. 


Resveratrol dalam Vivix telah terbukti dalam banyak kajian saintifik bahawa ia mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser.




Vitamin ini telah dikaji dan terbukti mampu membantu pesakit kanser untuk menjadi lebih aktif dan bertenaga.




Pesakit kanser mempunyai sistem imunisasi badan yang lemah. Jikalau pun kuat, mereka tetap perlukan imunisasi badan yang lebih kuat untuk melawan sel-sel kanser. Mereka amat perlu menguatkan sistem imun badan.


Antara testimoni Vivix



10 tahun dulu, Law Chu Hian telah disahkan menghidap kanser paru-paru. Namun ini semua tidak mematahkan semangat beliau untuk berikhtiar menjadi sihat. Beliau telah mengamalkan vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan untuk melawat kanser paru-paru nya.




Testimoni Pengidap Kanser Usus tahap 4




Doktor sahkan kanser ovari clear





Setiap penyakit ada ubat kecuali mati.Tengak testimoni ni. Tahap 4 kanser usus.. Ikhtiar dengan VIVIX, dengan izin Allah pulih sepenuhnya.




Jangan berhenti usaha. Dan vivix mmg tak diragui hebatnya dalam bantu pejuang2 kanser..



Jom ikhtiar dengan Vivix. Masih ada harapan untuk anda insyaAllah.




Saya amat berharap dapat memberi harapan baru kepada pesakit kanser untuk menjalani kehidupan yang lebih berkualiti. 


Sedangkan Allah berjanji semua penyakit ada penawarnya kecuali mati, jadi tak salah untuk kita berusaha.


KENAPA ANDA PERLU MEMBELI DENGAN CIK DA...?


Kerana saya akan konsultasi lagi setiap cara permakanan yang betul dengan lebih terperinci lagi...


Kerana saya Agen @ Pengedar Sah Shaklee


saya boleh COD kepada anda apa bila-bila masa selagi anda berada di kedah.


Berminat boleh hubungi saya,
 012-5311176


No comments:

Post a Comment