Wednesday, August 22, 2018

VIVIX MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS & DIABETES

VIVIX banyak membantu pesakit- pesakit kencing manis @ Diabetes.



Berikut adalah Testimoni yang menunjukkan Vivix benar-benar berkesan dalam membantu pesakit kencing manis pelbagai peringkat sehingga tahap kritikal.


TESTIMONI VIVIX

BACAAN GULA DALAM DARAH MAK TURUN DARI 17 ke 5

Sebagai seorang anak risau amat sangat bila doktor syorkan mak saya untuk mengambil suntikan insulin sendiri dirumah instead of makan ubat sahaja untuk control sugar reading mak.
Bila Mak bagitau pasal apa yang doktor syorkan dan nampak jelas mak tak selesa dengan suntikan itu.Susah kan nak kemana2 perli bawa pen-cucuk itu kesana sini.Melihat kerisauan Mak,saya terus belikan sebotol Vivix untuk jadikan ikhtiar disamping control pemakanan Mak(tukar beras,tukar gula dirumah) dan gaya hidup lebih sihat.

Alhamdulillah mak setuju nak minum Vivix setiap hari sesudu sebelum tidur.Dan amazingly result untuk next appointment sangat memeranjatkan.Even doktor sendiri terkejut dan bagitahu tidak perlu ambil suntikan dirumah.Just teruskan apa yang Mak sedang lakukan sekarang.
Kini masih meneruskan rutin pemeriksaan dan result setelah mengamalkan Vivix dengan konsisten selalu cantik dan tidak seperti dulu lagi.Dan sayalah insan paling gembira melihat Mak kembali aktif dan sihat sediakala.Alhamdulillah.



Bacaan gula menurun, baru 2 kali makan vivix.



Dalam masa 12 hari isi yang cantik berjaya tumbuh semula selepas operate.



                  

14tahun hidap diabetes, 7 bulan konsisten vivix, kini bebas diabetes



Bacaan dari 25 turun sikit-sikit hingga 6.2



Kolestrol, tekanan darah tinggi & gula semakin rendah selepas amalkan Vivix




Twin Pack Vivix Shaklee
FREE MEMBERSHIP
OFFER



VIVIX


Menurut kajian, resveratoral yang terdapat pada kulit anggur (anggur muscadine adalah salah satu bahan utama Vivix) membantu tubuh pesakit diabetes mengawal paras gula dalam darah.


Resveratoral membantu merangsang rembesan insulin dan mengaktifkan protein yang membantu mengawal gula dan fungsi insulin (kalau yang sel reject insulin tu, Vivix tolong betulkan balik sel tu supaya dia terima balik insulin)


Vivix mengandungi resveratoral yang membantu mengawal paras gula dalam darah, sekaligus membantu membetulkan sel tubuh supaya sel menerima insulin (prevent insulin rejection).


Membantu Mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin 


Antioksidan yang terkandung dalam vivix dapat membaikpulih sel dan dalam masa yang sama menjadi pelindung kepada sel tubuh. Justeru, pengambilan secara konsisten membantu mencegah sindrom metabolik disebabkan oleh kerosakan gen sekaligus mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular dan kencing manis menjadi semakin parah.



Membantu Mengawal Kadar Kepekatan Gula Di Dalam Darah


Pencernaan karbohidrat akan menghasilkan tenaga gula yang menjana tenaga untuk tubuh manusia. Harus diingat, pengambilan karbohidrat yang tak terkawal akan menyebabkan peningkatan kandungan gula dalam darah sekaligus berisiko untuk diabetes. Polifenol adalah bahan yang dihasilkan oleh anggur muscadine akan memperlahan proses pencernaan dan mencegah penyerapan karbohidrat dalam darah pada kadar yang cepat. Semua ramuan yang disebutkan ini adalah bahan yang terkandung dalam Vivix Shaklee dan dapat menyumbang mencegah kandungan gula berlebihan dalam darah yang menyebabkan diabetes.


Mengurangkan Risiko Kerosakan Mata Dan Mempercepat Proses Penyembuhan Luka.


Perkara yang sering menghantui pesakit diabetes dan seharusnya waspada kepada yang sihat ialah pesakit diabetes berisiko untuk hilang daya penglihatan dan apabila terluka ianya lambat sembuh dan sehingga satu tahap kaki terpaksa dipotong kerana jangkitan kuman. Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam menjaga dan memperbaiki penglihatan mata dan membantu menyembuhkan luka dalam kadar segera.



Mengurangkan Risiko Pembentukan Protein AGE


Apabila gula dalam tubuh berlebihan ia berisiko untuk membentuk Protein AGE (advanced glycation end products) dan mengakibatkan sel tubuh mati, atherosclerotic dan risiko diabetes. Salah satu objektif vivix adalah untuk bertindak sebagai tonik anti-penuaan dengan memperlahan pembentukan protein AGE.


CEGAH SEBELUM PARAH! BERTINDAK SEBELUM KENA!


Saya sangat setuju dengan bidalan bahasa di atas. Jika anda berminat untuk mendapatkan Vivix Shaklee. Boleh hubungi saya.... Dapatkannya sekarang untuk mengawal diabetes anda.



Hubungi saya, Pengedar Sah Shaklee.


»» 012-5311176


»» Klik link whatsapp di sini ««


Kenapa anda perlu hubungi saya ???



Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya. Boleh hubungi saya untuk pembelian Kerana saya Pengedar aktif Shaklee yang sah.


No comments:

Post a Comment