Thursday, October 18, 2018

Rawat Parut Chicken Pox semudah 1 2 & 3.



entry saya kali berkisah tentang masalah parut chicken pox. Bila terjadinya chicken pox yang paling bermasalah parut-parut selepas kejadian chicken pox. Terutamanya bila jadi parut kat muka.. Boleh down juga rasa sebab ia mempengaruhi keyakinan dalam berpenampilan..


Tapi.....korang janganlah rendah diri sangat-sangat okay. Tiada masalah yang tak ada jalan penyelesaiannya.






So jom kita bina semula keyakinan dalam penampilan kita... dengan cara kita pudar dan hilangkan parut chicken pox...CIK DA  ada cara lebih cepat nak hilangkan parut chicken pox yang tidak menarik mata memandang tu. Semudah 1,2 dan 3... Korang boleh gunakan 3 produk untuk masalah parut chicken pox:


okey mula-mula sapukan herbal blend... sapu herbal blend pada area chicken pox..
tapi perlu diingatkan jangan sapu selagi chicken pox belum kering...


herbal blend – untuk disapu pada tempat chicken pox yang telah pecah dan mula mengering




Vitamin E Complex

vitamin E – memulihkan kembali dan memudarkan parut yang ada


Yang kedua kita ambil vitamin E... vitamin E sangat bagus untuk masalah parut sebab ia rawat dari dalam. Vitamin E boleh memerbaiki struktur kulit dan memudarkan kesan parut pada kulit.
Menarikya, vitamin E Shaklee ini anda boleh menyapu isi vitamin E terus pada parut chicken pox bagi mempercepatkan lagi parut pudar dan hilang. Malah, kulit juga lebih lembap dan tak kering.




ESP (soy protein) – membina balik sel-sel baru dan perbaiki sel-sel badan yang rosak. Kulit dan parut yang ada akan cepat baik.

Fungsi utama protien adalah untuk membina sel-sel baru dan membaiki sel-sel lama. Sel adalah unit terkecil dalam badan kita. Sel--->Tisu--->Organ--->Sistem. Makanya, kalau kita nak elokkan sistem, kita perlu baiki sel dulu iaitu unit yang paling asas.



Cara dia mudah dan senang. Anda hanya perlu rajin dan konsisten mengambil vitamin, pasti parut dan kesan chicken pox boleh pudar dan hilang! Malah kulit anda boleh jadi lebih sihat dan cantik! Suka kan?!




KENAPA ANDA PERLU MEMBELI DENGAN CIK DA...?


Kerana saya akan konsultasi lagi setiap cara permakanan yang betul dengan lebih terperinci lagi...
Kerana saya Agen @ Pengedar Sah Shaklee


Saya boleh COD kepada anda apa bila-bila masa selagi anda berada di kedah.


Klik di bawah dan hubungi saya untuk konsultasi jadual pengambilan vitamin anda.


Berminat boleh hubungi saya,
012-5311176





No comments:

Post a Comment