Saturday, July 28, 2018

Pengedar Shaklee Sungai Petani


Assalamualaikum dan salam sejahtera



Mulakan langkah pertama untuk kehidupan anda yang lebih sihat dan lebih berkualiti, bersama SHAKLEE.


saya adalah pengedar sah shaklee dan agen shaklee yang active di BEDONG




Saya juga menyediakan perkhimatan terus ke rumah anda (COD). Jangan risau, saya tak akan ambil caj penghantaran.

Penghantaran akan dibuat selagi ia diseluruh daerah kuala muda dan yan...






Luar Kawasan, boleh beli dengan saya tak?


Mestilah bolehhh. Shaklee di seluruh negeri tau. Boleh pos direct kepada alamat anda. Shaklee yang akan poskan kepada anda atau kalau nak COD luar kawasan saya pun boleh, ramai jer team-team saya yang pengedar Shaklee jugak boleh COD terus kepada anda.


Boleh hubungi saya untuk dapatkan produk dan juga vitamin Shaklee sebab memang sentiasa ready stok...


Pengedar sah shaklee anda



Hasmidar Hussin

(1300742)

012-5311176

012-5311176


Boleh whatsapp,call,sms



 klik disini untuk wasap saya






saya akan memberikan konsultasi sepenuhnya dan terbaik kepada setiap pelangan yang bertanyakan tentang produk Shaklee mengikut keperluan anda.


sepertinya:


-kebaikan setiap produk.
-kesan baik yang terhasil.
-cara makan vitamin yang betul mengikut nutrisi yang disarankan.
-cara penggunaan produk shaklee 


Kami juga mempunyai kumpulan khas yang berpengalaman penuh dalam bidang nutrisi dan kesihatan.


jadi, apa tunggu lagi?



Jom dapatkan vitamin anda semua daripada pengedar Shaklee yang sah!





No comments:

Post a Comment